Laboratoria modernizowane w ramach projektu z każdym dniem zbliżają się do stanu docelowego, który ma zostać osiągnięty w połowie 2012 roku. Nadchodzący koniec projektu oznacza, że promocja jego rezultatów z każdym kolejnym miesiącem będzie intensyfikowana. Szereg działań prowadzonych jest jednak już teraz – celem pierwszego etapu kampanii informacyjnej i promocyjnej jest upowszechnienie wiedzy o projekcie i o źródłach jego finansowania (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego).

W branżowych czasopismach ukazały się („Elektronika Praktyczna”) lub niebawem ukażą („Świat Nauki”) reklamy projektu, w internecie trwa kampania banerowa, ale najciekawszym i najbardziej oryginalnym narzędziem promocji projektu stała się ekspozycja reklamy projektu na tramwaju. Ta popularna wśród reklamodawców forma promocji nigdy nie cieszyła się zainteresowaniem realizatorów projektów o charakterze naukowym. Naszym zdaniem niesłusznie, ponieważ jest to narzędzie nietypowe, zwracające uwagę, a także pozwalające na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. W kontrakcie z dostawcą usługi zawarto zapis, że tramwaj z reklamą powinien przejeżdżać przez plac Politechniki w Warszawie, dzięki czemu reklama była „widzialna” przez osoby odwiedzające budynki Politechniki Warszawskiej. Byli to zarówno studenci, jak i pracownicy PW, ale także – i to najważniejsze z punktu widzenia promocji projektu realizowanego w ramach POIG – przedstawiciele innowacyjnych przedsiębiorstw i jednostek naukowych potencjalnie zainteresowanych współpracą z nowymi laboratoriami istniejącymi na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych PW. Tej ostatniej grupie osób sprzyjał termin eksponowania reklamy na tramwaju – późna wiosna to tradycyjny czas środowiskowych konferencji i spotkań branżowych.

Konferencja otwierająca projekt




Reklama outdoorowa projektu